Saturday, December 29, 2012

elegant vind återställa gamla sätt leder nytt mode hermes svart matt niloticus krokodil hårdvara hud

hermes väskor är verkligen en känns varma våren vindar mogna män, seder lämplighet, driftsäkerhet och stabil. Några ord efter min nervositet försvann och även avslappnad. Min väska på en solstol på nästa, skyndade jag förbi, plocka upp den, ta ut några böcker räckte honom.

Han gick fram till mig, jag satte boken på ett litet bord, "Mr Gu, detta är min väskor online bok, den sista gången du sa att titta på."hermes kan helt enkelt inte titta direkt på honom "," två, naturligtvis, komma ihåg.Han öppnade plötsligt ett, pekar på en bild och frågade mig "den kambriska paleontologi" Le Port, "Det här är din hermes foto?"

handväskor online för honom att förklara, "bilden för några år sedan." "Din far ser helt reserverad forskare bild." hermes började försiktigt öppna bok. "Ja, hermes tror att du har en mycket älskar din far," han böjde huvudet och pekade på färgen på sidan, med ränta för att fråga hermes förvånad över sin kunskap om geografi är så rik, är Katalonien Island en hundraårig små länder, de allra flesta människor aldrig tidigare hört, hermes tror eftertänksamt högt suck: "Det är lite av en bra pappa."

http://www.hermesswedenv.com/

No comments:

Post a Comment